oppaaaa oppaaaa

Julafton igår var supermysigt!
Hade inte önskat mig någonting förutom mascara och pengar som jag fick + mycket mer.
Idag ska jag trycka overaller till folk i föreningen och sen koreografera dans med Amandra och Mathilda.
Vid klockan 20.00 ska jag till radjos för att jobba i garderoben. Ni kanske tycker att jag är knäpp som jobbar på juldagen när man kan gå ut men saken är den att sist jag gick ut på juldagen hade jag inte direkt kul. Det är alldeles för mycket folk.. trångt osv. Bättre att tjäna pengar. Jag får ju fortfarande träffa folk!
Idag är det tre dagar kvar till Thailand. Jag har inte börjat packa än men det kan ju inte ta lång tid. Man behöver inte direkt mycket när man åker dit. haha.
Den här dansen (som dom gör i refrängen) tänkte jag och Malta köra ikväll. Hahah bäst <3 bäst låt också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0