heeej

skithörlurar, skithår, skitträningsvärk, skitkläder..
mycket som anny backlund blir irriterad på nu xD hahah
ne men seriöst... mina hörlurar glappar som bara den och det vet jag att ALLA tycker är irriterande ..
sen mitt hår är platt och tungt... och träningsvärken sitter i revbenen och låren... ooooch kläder... har inga kläder...
men jag är då glad ändå jag! :) tjoho :)... ehe
imorgon blir det dans på Broman!!! Folk från hela Sverige är där och kollar. Wah nervös...
flurigt hår på bilden WOHOOO nyvaken efter en powernap WOHOOO :D

Kommentarer
Postat av: Storasyster

SÖTAST!!!!! <3<3 Hoppas det går bra idag:-)

2011-10-21 @ 08:29:20
Postat av: suppis

sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt söt tjej.. avis <3

2011-10-23 @ 01:09:43
URL: http://suppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0