haha hyper

cha cha bitcheeeees!
.. ne skoja :) haha. satt och kolla Daniel paris på youtube igår så... he's in my head!... hahaha :) livet.
Ah, men morgonen startade bra förutom att jag vaknade runt 6 och ba :| JAG KAN INTE SOVA.. men spelade lite på mobilen så ... somnade om till 11. bra bra bra :) ah.. men.. sen blev jag glad över en annan sak. haha. :)
Idag ska jag fixa dans som Shining ska köra på Annas gala som är på söndag. Jag håller tummarna på att jag kommer vara på korretopp idag så att dansen blir underbar. Tänkte inte ha för svår dans eftersom dom bara har 1.5 timme på sig att lära in den.. bättre då att ha en lätt som går rakt in i hjärtat än en svår som man inte fattar så mkt av... haha :) aaaah anny hype!
Men, frulle väntar sen så drar jag ner till danssalen.
Puss på er  :*
ser ut som jag har alla möjliga färger i mitt hår .... fiiiiiint..... :) eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0