snart där igen, hoppas jag

Shit va jag saknar thailand. Alla människor, maten, utelivet, kulturen osv osv. Just nu vill jag bara åka till norge och jobba tills jag har tillräckligt med pengar för att åka en liten längre tripp.
Norge är nära nu. Riktigt nära. Okej att jag har dansen här.. men det kan jag inte leva på. Jag vill ju tjäna egna pengar och bygga upp mitt liv. Inte stanna kvar i Hudik i 100 år. Hoppas folk förstår det och inte tror att jag sviker dom.
Igår hade vi begravning för min mormor som dog när jag var i Thailand. Det var otroligt fint och skönt med hela släkten där.
<3

Kommentarer
Postat av: Nati

omg :( jag visste ej... beklagar <3

2012-02-12 @ 02:19:55
URL: http://amorsito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0