Hej Allihopaaaa

Waaaah forsta blogginlagget fran Thailand!! Sorry att jag har varit lite seg med det.. Har faktiskt inte haft tid att sitta pa ett internetcafe varje dag.

Sa nu tankte jag beratta lite om vad jag och Malta har haft for oss.

Dom forsta dagarna spenderade vi i Bangkok med Sunny och Erik. Vi firade nyar pa ett place called Funky Villa. Riktigt nice var det. Dagen innan det var vi pa en hiphopklubb som heter Route66. Jag verkligen alskar det stallet. Precis i min smak. Onskar verkligen att Sveriges klubbar va som Thailand. Har ar du kanske 3-4 personer som gar ut och da bestaller man in en Whiskeyflaska + kolsyrat vatten + pepsi och gor egna drinkar av det! Eller... man hinner inte gora dom sjalv for dom som jobbar dar har alltid koll och kommer och fyller pa innan man ens hinner blinka. Ah iallafall. Sista dagen drog vi pa bombay blues som ar ett chillstalle dar man ater indisk mat och typ bestaller in drinkhinkar. Riktigt nice!

Pa Mandagen drog vi till Khon Kaen dar Surasak motte upp oss. I Khon kaen har vi festat, shoppat och traffat manga nya vanner.

Igar kom vi till Pattaya och vi hatar redan stallet... Huuuuur manga ryska manniskor som helst har... Fyyyy.. Aven att vi har brant oss lite eftersom det ar forsta dagarna vi ligger pa en strand.
Ikvall ska vi dra lite inat stan eftersom vid stranden gar det bara ackliga gubbar och unga thaitjejer... hemskt att se fakiskt.

Hoppas pa party ikvall sa man far traffa lite fler folk.

KRAAAAAM alla dar hemma!!!! Hoppas ni fattar vad jag har skrivit (eftersom dom inte har svenska bokstaver har... heeeheh)

P.S. Alla bilder som jag har tagit laggs ut pa facebook. Kolla dar ;)

Kommentarer
Postat av: Storasyster <3

Åhhhh vad roligt att få läsa- eftersom jag är facebook - motsträvare, har dock gått in och kollat lite då och då tillsammans med Persken:-)

Ni verkar ha det hur bra som helst! Här är -10 så jag skulle gärna byta.....

KRAM till dig och Malta<3<3

2012-01-10 @ 20:04:52
Postat av: ellen ~ min vardag i thailand

gött det låter :D

glömm inte höra av dig när du kmr igen!

2012-01-13 @ 15:35:34
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0